משחק קשירות ל-iphone
Zen Bound הוא משחק עם אינטראקציה משחקית קצת אחרת – השחקן מלפף חבלים סביב אובייקטים – סוג של ריפוי בעיסוק לשעות הפנאי. כל שלב במשחק מתבסס על צורה כלשהי, כשהמטרה היא לכסות לחלוטין את כל שטחה עם החבל. המשתמש מסובב את האובייקט בחלל, בכדי לכרוך סביבו את החבל, אשר צובע אותו בצבע. למרות שאי אפשר להיפסל, אפשר בהחלט להיתקע: השחקן צריך להמנע מיצירת חללים מעל שטחים שעוד לא נצבעו, כיוון שאין דרך לשזור את החבל בכדי להגיע אליהם. חוויית המשחק הייחודית מגובה בסאונד המשלב בין קולות מתיחת החבל לבין מוזיקת מדיטציה מרגיעה, ומבחינה עיצובית ניכרת העבודה הרבה ליצירת התחושה הידנית, בזכות הדגש על חומריות והשימוש בטקסטורות. מוצלח.